Category management

Soms kom je er maar niet aan toe om die categorievisie te ontwikkelen of dat shopper-onderzoek op poten te zetten.

 

Soms wil je met je team brainstormen over de juiste invulling van visie of je groeiplan. Of zoek je een facilitator om die volgende stap in professionalisering van je Trade Marketing afdeling in kaart te brengen. Misschien heb je in je team tijdelijk behoefte aan extra capaciteit op het vlak van category management op dagdagelijkse basis.

20 jaar ervaring

Ook daarvoor ben je bij mij aan het juiste adres. Ik heb 20 jaar aan ervaring in de levensmiddelenbranche in zowel binnen- als buitenland. Ik heb gewerkt in diverse kanalen: Retail, Non Food Retail, Drug en Petrol. Hierdoor heb ik een groot aanpassingsvermogen en kan ik snel in verschillende rollen en omgevingen functioneren. Het zwaartepunt van mijn ervaring ligt aan fabrikanten-zijde van zowel A-merk als PL-fabrikanten.

 

Expertise
Mijn expertise bestaat onder andere uit het ontwikkelen van categorie visies, het vertalen van groeikansen in concrete categorieplannen, het analyseren en adviseren op het gebied van totale categorieën, assortiment, schap en kanaal. Het optuigen van shopperonderzoek en de interpretatie van de resultaten, het bouwen van introductieverhalen. Ik heb onder andere ervaring met databronnen GfK, Nielsen, IRI  en Space Management.

Afstemmen wat ik voor je kan betekenen? Neem contact op.

IMG_3387_small.jpg

© 2020 Commandeur Training & Advies